Meltem_kartal gittim. 10 güne kadar yapmaması normal dedi karnına bak şişkinlik yoksa gazı yoksa normal dedi. Damla verdi bana kabız olmamaya dikkat et,incir kayısı armut vs (kabız etmeyen şeyler) ve günde 3 lt su tüket dedi. Eğer bunlara rağmen yapmazsa kabızlık için şurup yazdı ona başlarız dedi.