Benim şu anda bebeğim 14 aylık. Ama 10. Aya kadar bas bas ağlardı. Çıldıracak gibi olurdum kendimi yer bitirirdim neyi eksik diye. Uyur,aç yatmaz…vs. Ancak bebeğim mutsuzdu. Meğerse yavrucağım doğum travması nedeniyle ağlıyormuş. Ağlamasını destekledim. Aldım kucağıma krizlerinde tamam annecim ben yanındayım seni çok seviyorum diye diye aştık. 3-4 kriz sonra( hepsi 1 saat kesintisiz ağlama çığlık atma) tamamen bitti ağlamalar.kriz bitince çok mutluydu. Bu krizlerde onu engellemeden kucağımda tuttum sadece. Ve onu öptüm onla konuştum. Güvende hissetmesini sağladım.Ben bu travmalar konusunu “ Aletha Solter” adlı yazardan öğrendim. Bir araştırın derim. Artık ağlamalar yok🥹 Bazen yapamadıkları şeyler yüzünden de öfkelenip ağlayabiliyor bebekler. Mesela yürümek isteyip yürüyememek,konuşamamak gibi..