tomvejerry linay4 biogaia gaz damlası değil probiyotik canım eğer gaz damlası kullanacaksan probiyotik de kullan daha iyi olur bize ilk üç ay sab simplex ve biogaia iyi gelmişti
Setesa Doktorunuz daha iyi bilgi verebilir bu konuda da benim önerebileceğim bebeğimde kullandığım sab simplex damla