baloglusss Kızlar selam beşli hastane çıkışı almıştım ama penye battaniye bulamıyorum ona uygun elinde güneş desenli ya da düz penye bebek battaniyesi olan satmak isteyen varsa talibim🌸🙏🏻
Duyulurum baloglusss takıma uygun penye battaniye bulamayınca onun yerine bir tarafı müslin bir tarafı pamuklu pike kumaş olan battaniyelerden takım yapmıştım ben çok tatlı olmuştu 🌸
baloglusss Duyulurum diktirdiniz mi yani 🙈 benim kızım kasımda doğacak aslında bu kış da çok soğuk olacakmış direk nohut battaniye koymayı düşünüyorum aslında ama yine de penye sararlar mı altına bilemedim
Duyulurum baloglusss diktirmedim rengi uygun bir tane hazır aldım :) temmuz ve ağustosta doğurmuş biri olarak kış bebeleri ne giyer neye sarılır hiç bilmiyorum 😄 Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤍