Elifnefesyunus Aptamil conformil serisi gazlı bebekler için seri çok uzun süre kullandım çok memnundum
GamzeYasir Ogretmenhnm gaz sıkıntısı var diye mi önermişti, yoksa sorun olmadığı halde olmasın diye mi
Ogretmenhnm GamzeYasir gaz sıkıntısı çok vardı o yüzden önermişti doktorumuz ve bu mamadan sonra gaz felan hiç kalmamıştı bizde
benhazaal Aptamil conformil kullandık kolik bebekti oğlum doktor önermişti ama daha kötü yaptı mamayı ve doktoru değiştirdik.Yeni doktoru aptamil Prosyneo önerdi ve gaz sorunu kalmadı.