Berko Ciko benim oğlumda o aylarda yapıyordu ama anne sütü içiyordu doktor normal dedi ben yine test istemiştim temiz çıktı
Deletedmom_106 Ciko çocuk üşürse öyle olur diyo büyükler kesinliği yok ama doktora sorun veya aile hek
Dygusen Ciko benim ikizlerimde doğduklarından beri sarı ve yeşil kaka yaparlar her defasında doktora söylüyorum ve normal diyor
Cekiyorum_Gulumse Benim oğlumda 41 günlük sadece anne sütü alıyor. Bugün yesil kaka yaptı ve biraz sümüksuydu kıvamı. Neden acaba normal mi kii