Kızlar bebeğim 1 yaşında boğazı kızarık olduğu için antibiyotik vermişti doktor ateş 39,7 idi ateş düştü klamoks kullandık 2. Gün antibiyotik döküntü yaptı tüm vücudunda dokunduğu için bıraktık toparlamıştı da baya iyidi dünden beri tekrar ateşi çıkıp duruyor bi iniyo bi çıkıyo dr gittik boğazının kızarık olduğunu söyledi sadece boğaz spreyi ve pedifen verdi sanki fayda etmiyor hala ateşi inip çıkıyor anlamadım ben neden böyle oldu ki? Özellikle ayak altı koltuk altı ve başı alev gibi diğer kısımlar soğuk ateşi en fazla dünden beri 38,3 oldu üzerine hiç çıkmadı ama bilemiyorum ilaç ne zaman fayda eder ki tekrar mı gitsem doktora. Kulaklarını da kaşıyor acaba diş ve boğaz ağrısı aynı anda mı oldu 🤷♀️