gencmom_ Emineyksl noodle başlı başına zarar zaten yemenizi tavsiye etmiyorum ama canınız çok çektiyse az bişey yiyin
tomvejerry Emineyksl özellikle noodle zararlı değil canım tüm paketli gıdalar zararlı gaz yapmasının sebebi bebeğinin onları sindirememesinden kaynaklı çok canın çektiyse üzerine biraz kimyon atarak yiyebilirsin