Kızlar bebeğim bugün 45 günlük. Belirtilerini doktoruma yazdığımda gaz sancıları artmış olabileceğini söyledi. Fakat kolik hakkında bir şey söylemedi. Kolik tam olarak ne oluyor? Aşırı gazlı bebek mi? Çünkü iki gündür bebeğim çok huysuz gazlı. Damla da kullanıyorum ama sanırım etki etmiyor . Ağlamaktan kıpkırmızı oluyor. Bir süre sonra sakinleşiyor ama anlamadım. Yani gaz çıkarmasa da sakinleşiyor ya da gaz çıkarsa da ağlamaya devam edebiliyor. Bu arada dün ve bugün aynı saatte kriz tuttu. Kolik böyle bir şey mi?