Kızlar bebeğim dün 5 6 kere kakasını yaptı ve dün birden bire ateşi çıktı bayağı yükseldi bugün doktora götürdük crp değeri bayağı yüksek çıkmış belirtiler bagırsak enfeksiyonu gibi gözüküyor dedi ishal gibi yapıyor ama bugün mesela şu saate kadar 1 kez yaptı doktor da bana suprax diye bir antibiyotik ve reflor diye bişey verdi kızlar bebeği böyle olan var mı kaç günde geçiyor ? Bir de ne önerirsiniz bu süreçte