Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Bende çok fazla yürüyorum ama dikişlerim açılır korkusundan hareket ederken çok korkuyorum. Etraftan sezaryen olduktan sonra bidaha asla eskisi gibi olamıyorsun, dikişlerin en ufak biseyde bile şişiyor. Hayatın boyunca hissediyorsun gibi yorumlar çok duydum. O yüzden psikolojik olarak olumsuza düştüm.