Dün gece mide bulantım başladı hala da devam ediyor gece kalktım istifra ettim baya bide ishal eşlik ediyor başım dönüyor çok halsizim bayılacak gibiyim bi yandan mide bulantısı karnım aç iştahım yok acile gitsem bakarlarmı acaba bakmazlar diye gidemiyorum da ne yapıcam bilmiyorum 😞