ikiKudurukAnnesi 1 taplet bitti ikinciye başladım ama ilaca başlamadan önce adet oluyordum şu an hala olmadın fakat her gün peçeteye kahverengi leke geliyor normal mi bu durum ?
Nazlibebegim ikiKudurukAnnesi cerazette beni mahvetti 4 ay sabırla bekledim kullandım hergun lekelenme oldu ya 10 güne adet oldum yada 2 aya bı şükür kızım emmeyi bıraktı o yüzden başka hapa gececegim
Zeynepbahar ikiKudurukAnnesi bende 4 ay kullandım ama hiç adet görmedim ara lekelenme yaptı o yüzden bıraktım
Denizkizi123 ikiKudurukAnnesi bende carezette aldım 11 tane içtim adet oldum neden böyle oldu anlamadım