10 gün önce doğum yaptım 37.ci haftada doğdu. Hemen göğsümü tuttu çok güzel emiyordu.3 gün sonra sarılık değeri 18 çıktı yeni doğan yoğun bakıma alındı hergün süt sağıp götürdüm. Yetmezse diye mama ve biberon istediler. 8 gün kaldı bugün çıktı bebeğim. Değerleri normale döndü. Ama ne yaparsam yapayım uyanmıyor .göğsümü asla tutmuyor. Çay kaşığıyla zar zor bir kaç kaşık süt sağıp verdik. Acaba biberona mı alıştı. Emmesi için ne yapabilirim? Tekrar sarılık olur diye korkuyorum.İlk oğlumda sarılık oldu çok zor uyandı ama hastanede yatmadı emiyordu. Yardımcı olur musunuz