Aptamil conformil gazlı bebekler serisi 4.aydan 1 yaşına kadar kullandın aşırı memnundum kızımı çok güzel besledi bize yaradı hipp combiotic bende o ara çok düşündüm fakat benim doktorum aptamil conformil demişti Bi ara mamayı stok yapamadım maddi durumdan dolayı normal aptamil almıştım ve kızım mahvolmuştu gazdan oyüzden çok değişmeyin yaradığını da görmek lazım