bekirasaf66 evet alerjimiz mevcuttu . Ama öyle tamamen raporlu alerji mamalarindan değil bu. Sadece diğer normal mamalardan biraz daha özel hazırlanmış bir mama alerji yapma oranı çok daha düşük olanlardan. Bebeğim başka bir mama hiç tatmadi . En başından beri prosyneo kullanıyoruz. Gayet iyi kilo da aldırıyor. Gazlı ve kolik bebeklere de önerildiğini duymuştum. Probiyotik içerdiği için. Alerjimiz 7. Aydan itibaren geçmeye başladı .şimdi yok şükür