Gamzeliiix09 merhaba öncelikle 10 gün önce aynı şey başıma geldi çok korktum bende doktora götürdüm fakat evde gözlem dedi
Düşme sonrası fışkırır tarzda kusma bir yere uzun dalma Gözde şaşılık kulakta akıntı varsa tomografi ancak o zaman çekiliyor bebeğe durduk yere radyasyon vermek istemiyor doktorlar