elfgokce Bebeğimi her emzirdikten sonra ya sağa ya sola dönük yatırıyorum. Sırtüstü yatırın diyor çoğu yerde. Bu konularda tecrübesizim ilk çocuğum. Nasıl yatırmalıyım?
Hiilyuss elfgokce sırt üstü yatır dedi bana çocuk doktoru. Yan yattıgında kusmugun ciğere kaçma ihtimali oluyormus. Veya dedi çok hızlı büyüyorlar yan yatırırsın gece uyurken yüzüstü döner kendini düzeltemez nefes alamaz dedi sırt üstü en güvenli pozisyondue dedi. Ya kusarsa dedim. Yeni dogan bebekler kendi kusmugunu akarte edebilir boğulmaz geri yutar dedi
Mree elfgokce biz sağ sola yatırıyorduk ama yüzüstü uyumasını çok seviyordu gözümün önünde o şekilde yatırıyordum bir de oğlum yüzüstü yatarken kendi de kafayı döndürüyordu
beyzzsenturkk_ elfgokce ben hep kendi kafasını cevirene kadar sağa sola yatırdım saatte bir değiştirerek arkasına ufak bi destek koyarak sırt üstü asıl boğulurlar bazen yan yatmak istemiyordu bir keresinde sırt üstü ağzında süt dolmuşken tesadüfen yakaladım sırt üstü boğulma riski cok fazla
Yasooo-1 Sırt ustu yatırıp kafasını saga veya sola cevırın dıyorlar. Bizimki hiç oyle yatmadı hep yüzükoyun uyudu 6 aylık hala oyle uyuyor. Nasıl rahat ettıgını anlayıp o sekılde yatarlarsa daha uzun uyuyorlar bence. Sırt ustu sımdı bıle yatırsak hızursuz oluyor bızımkı
Buzperisi Hiilyuss yan yatırmak en doğrusu biliyorum, sırtüstü yatıp gece bogulan bir bebek vakası biliyorum, yüzüstü de akciğerlerin gelişmesini yavaşlatıyormus bi de izlemek gerekirmiş gece boyu yüzüstü yatırmak zararliymis