Gizemg42 Smygcr ikinci hamileliğim ama ilkinde de çok mide bulantım olmadı bunda da hiç bulantım yok normalmi bu durum
Cylnmiray Gizemg42 sizinde beklediğiniz istediğiniz birseydi galiba hemen kabullendiniz .hayırlı olsun var gibi gözüküyor 🌸🌸🥰
Gizemg42 3cocukluananingunlugu teşekkür ederim bulantılar ne zaman başlıyor tam olarak unuttum heyecandan insallah sağlıklı bır gebeliktir bulanti falan yok daha sadece aşırı halsizlik var
_Asilin_Annesi_ Hamilesin bence de. Her gebelikte bulantı olacak diye birşey yok yani benim ilk çocuğum ama sadece adet gecikmesi ve uyku hali vardı. Bulantım 2aydan sonra olmuştu sanırım
Gizemg42 _Asilin_Annesi_ inşallah sağlıklı bir gebeliktir düşük yapmıştım korkuyorum bana dua edin canlar teşekkür ederimm hepinize🥰
_Asilin_Annesi_ Gizemg42 en yakın zamanda muayene olun o zaman Allah sağlıkla hayırlısıyla yardımcın olsun inşallah