Ahsen_seda00 ben 2aylık bebegime sütümü sagıo veriyorum üstüne ekstra mama veriyorum önceden hep kucagımda yiyen bebek gitti farklı biri geldi sanki full yatarak içmek beni kucagınıza almayın diye aglıyor neden sizce anneler sizinde başınıza geldimi
Hiilyuss Ahsen_seda00 gaz yapıyordur veya sütün tazzikli gelşyorsa da emmiyoe aglıyor biz de yatrak besleniyoruz