Lindammm Bebeğimi emzirirken sanki rahat değil Acaba diyorum alsammi emzirme yastığı Kullanan warmi gerekli mi sizce yoksa fark yokmi gereksiz mi
Balbademim3 Lindammm yumuşak bir yastık da işinizi görebilir ama ben takım almıştım emzirme yastığını da kullandım tabi rahat oldu
Lindammm Balbademim3 nasıl yani normal bildiğimiz yastıkmi nasıl olacak ki normal yastığın üstüne mi koyacağım bebeği hiç bilgim yok
Balbademim3 Lindammm illa emzirme yastığı olacak diye birşey yok evet yumuşak bir yastık da bacağınızın üstünde gayet iş görüyor. İnternetten bakabilirsiniz artık herşeye erişim imkanı var ☺️
Yasooo-1 Ben emzırme yastıgıyla tutamadım kendım rahat edemedım. Hıc kullanmadım. Tummy tıme yaptrdım emzırme yastıgında almıstım bosa gıtmedı. Cok gereklı mı bence degıl