Hiilyuss merhaba benimde sezeryan sonrası Ağda yaparken fark ettim deliğin içinde dışına sarkmıyor tam delikte bitiyor doktora söyledim yok birsey dedi ama bi sene oluyor hala aynı korkmaya başladım rahim mi idrar torbası mı diye dışa sarkmıyor içerde hamile iken böyle değildi doğumdan sonra oldu yıkarken içinde hissediyorum