Hiilyuss bende idrar kaçırma , gaz kaçırma da olmaya başladı oda yeni yeni otururken top gibi birşey hissediyorum. Doğum yaptığım doktora gittim 4 ameliyat yapılacaktı. Eşim dedi ne bu böyle başka doktora gittik oda gerek yok bağırsak fıtığı oluşmuş birde kabızlık aşırı derece de ilerledi vajşnadan baskı yapmadan tuvalet yapamıyordum. Kış başı bebek yürümeye başladığında ameliyatım olacak tüp bağlatma , rektosel , vajina daraltma. 3 ü 1 yerde. Vajina daraltması da sarkmayı önlemek amaçlı en dipte açılma var oradan ıkındıkça bağırsak fıtıklaşıyormuş. Bakalım 15 tatili olursa bakacak kimse de yok şuan bana Denizli’de olacağım. Sizde yaşadığınız yerde başka kadın doğumcu bakın derim ben hep geç kaldım şuan dönüşümde yok başlarda olsaydı disk veya kegel egzersiz fayda ediyormuş. Ama olmadı işte 5 senedir yaşıyorum bu sıkıntıyı bu sene çok kötüyüm tuvalete gitmek işkence benim için.