MustafaEreninAnnesi Kızlar oğlum 6 ay 7 günlük ek gıdaya başladık haliyle her tadımdan sonra oğluma su vermeye çalışıyorum ama asla içmiyor bir damla dahi yutmuyor siz nasıl sevdirdiniz nasıl alıştırdınız? Allah aşkına yardım edin
smy22 MustafaEreninAnnesi bence pipeti öğrendiğinde içmeye başlar benim oğlumda hiç içmezdi bu yüzden idrarında kristal çıktı doktor mutlaka içmeli zorlada olsa içirmen lazım demişti 9-10 aylıktı pipete alıştırdım ondan sonra fazlasıyla içmeye başladı sizinki biraz daha küçük ama yinede pipetle deneyin belki oyun zanneder içer
uyarnur MustafaEreninAnnesi o dönemlerde bende iciremedim şu reddi yapıyor sürekli eee haliyle susuz kalıyor diye aldım sağlık ocağına götürdüm doktora dedim ek gıdayı güzel yiyor ama Su reddi yapıyor iciremiyorum dedim doktora da normal yeni keşfediyor zamanla içer dedi sen gene kaşıkla içir bir iki kaşık ver gene yeter demişti bende öyle yaptım alıştı kaşık kaşık verin yani
Annegizem MustafaEreninAnnesi bizde 6 ay 12 günlüğüz ilk 3 gün çok iyi içti sonra bianda içmemeye başladı