Hanımlar iyi geceler aklımı çok kurcalayan bi durum var. Benim adet tarihim düzenlidir hep günü gününe olur ve doğumdan sonra da hep bu şekilde devam etti. Şu an oğlum 20 aylık biz eşimde iki ay önce korunmasız ilişki yaşadık çocuk istediğimiz için sonra ki ay adetim üç gün gecikti test yaptm negatif çıktı dördüncü gün adet oldum bu ay da yine gecikti ilişki olmamasına rağmen yine test yaptım yine negatif ve altıncı gün adet oldum. Sorum şu hiç düzeni şaşmayan adetim niye şaşırdı 🤷♀️