MeteNaz her çocuğun alışma süreci kendine has diye düşünüyorum bazısına iyi gelen birine iyi gelmez ama özellikle şunu yapmalısn diyebilceğim bisey yok. Ben kreşe 2.5 yaşında başlattım ilk gün için ona saat aldım okul hediyesi olarak, artık büyüdün okula gidiyorsun bu da senin okul hediyen çok yakıştı, süren bittiğinde öğretmenin haber edecek yanına geleceğim burda bekliyorum seni diyebilirsiniz zaten ilk zamanlar oryantasyon süreci olduğu için beklerseniz daha iyi olur çok uzun tutmamak lazım . Çok ağlamıştı oğlum dedim herhalde alışamıcak ama 1 hafta sonra alıştı