ahkalbimm Deletedmom_106 Tabi ki bilançolara bakmak lazım, yaptığı işlere ve anlaşmalara hepsini araştırıp öğrenmek lazım. Bazı telegram gruplarında hisse adı söylüyorlar ben araştırmamı yapıp alıp veya almıyorum