Seden_33 designermoms bu emziği de aldım ben tutmadı midesini bulandırıyor bakkal emziği alıp denıcem bugün son çare
Senaefe Tubagrsf hiç bilmiyorum ama zaman zamn çok kötü bile hisetigim oluyor ne yapacağımı bilmiyorum
Senaefe Tubagrsf doktora gitiniz mi ben gittim.ama.kanlarim normal.cikti birde normal doğum mu yoksa sezeryan mi.oldunuz
saripitircik Seden_33 ilk 3-4 ay bizde öyleydik yeter ki uyusun diye oturur beklerdim uyanana kadar normal bu dönemlerde
Postal Seden_33 Benim bebeğim de bir aylık oldu aynısı oluyor valla sürekli eme isteği var meme de uyuyor yerine koyunca uyanıyor ama Benim ki emzik tutiyir
Senaefe Tubagrsf bende kan verdim.degerler normal.cikti bence beslenme ve sık emzirmeklede alakalı olabilir
Azra2022 Seden_33 öncelikle Allah bağışlasın Rabbim acısını göstermesin benim kızım 14 aylık hala aynı düzen devam ediyo emzikte vermemiştim zaten tok olduğu halde dudağının arasına almadan kollamadan uyumuyo