Sin21 inşallah olur. Konu şu ki oğlumun gelişimi ile ilgili yani aşırı hareketli bir çocuk ve bazen adına bakar basen bakmaz. Göz teması var, komut almak çok iyi durumda, cümleler kuruyor 3-4-5li cümleler. Ama adına seslenince işine gelirse bakar ve dediğim gibi inanılmaz hareketli dürtüsel dedi doktor yani elinde diil dedi. Paketli gıdalara alerjisi çıktı bu alerjide hareket, enerji yaparmış onu kestik ekran sıfırlandı şimdi kreşe başladı. Bugün ilk günüydü gayet uyumluymuş ilk biraz ağlamış sonra alışmış arkadaşlarıyla iletişimi güzel, göz teması fena sayılmaz, komutlara uyuyor ama işte yüksek sesle seslenince bakıyor yada arada sırad bakıyor dedi öğretmeni bunu kreşle aşabiliriz dedi. Başka bi gelişimci de geçen hafta Atipik olabilir dedi. Benimde kafam karıştı. Sadece adına bakmıyor (yani canı isteyince bakıyor) ve çok hareketli diye Atipik otizim olabilirmi? Bu kriterler yeterli mi yani?