Merhaba annelerim 1 yaşını yeni geçmiş bir kızım var kendisi için kışlık alışverişi zaten yapmıştım bir hurç dolusu var aslında ama hala eksiklerim var mı yok mu bilmiyorum o yüzden rica etsem siz de bana bebeğime kışın neler giydirebileceğim mi yazar mısınız önerileriniz nelerdir yeteri kadar atletisi bununla uzun kollu zıbın aldığımı düşünüyorum Bir tane astronot tulumu var bir tane ev içi giyebileceği polarla tulumu var 2-3 tane yeleği var ama bir uzun kollu yeleklerden örgü ayrıca yelekleri bir tane montu var ekstra bir tane daha mont alacağım alt üst takımları şu an 5 tane saydım ama vardır illaki daha fazla rica etsem size önerilerinizi benimle paylaşır mısınız daha neler almalıyım.