Kızçem bugün ayrı bi huzursuz, sabahdan başladı mızmızlığı uyuyor uyanıyor mızmızlıyo uyandıkdan bi saat sonra tekrar uyumak istiyor, bağırıyor ıkınır gibi yapıyor kabız felan değil, biraz önce yine uykusu geldi mamasını yaptım içmek istemedi uykusu var uyumadı bende diş kaşıyıcısını getirdim baya kaşıdı hart hart ısırdı yazık sonra iyice uykusu gelince ağlayarak uyudu mamasınıda içti ama hemen uykusu bölündü şimdi tekrar döndürmeye çalışıyorum ayağımda sallıyorum yani bana diş gibi geldi ama tecrübesiz olunca bilemedim 🥺 bu süreç ne kadar sürüyor acaba gün hafta ay olarak 🥺