Benim oğlumda 6 buçuk aylık ve aşırı aşırı aşııırrıı gazı var uyumuyor 😫 Lavman verdi doktor bnm içim eriye eriye 2 defa yaptm 1.sınde doktorun dediği kadar sıktk çok rahatladı 2.sınde az yaptk diye heralde bi işe yaramadı ,ama alışkanlk yapyormş ondan yapmamak lazım sürekli, ee şimdi yaptın diyelm bugn iyi yarın yine aynı of bu gaz sancısı off😟