Kızlar bebeğim yüz üstü dönüyor ama dönünce hemen ağlamaya başlıyor geri sırt üstü dönemiyor sizinde öylemi oyun halısında dönüyor gördükleriyle oynayabilir ama yok mızmızlanıyor düzeltiyorum saniye geri dönüp bidaha Mızmızlanıyor oynamak istemiyo resmen kucak istiyor sürekli aşırı yoruldum bu kaçıncı post açışım mızmızlığı kucak istemesi sürekli durmaması beni aşırı gerdi yani napıcam bilmiyorum sizler nasıl sabırlı durabiliyosunuz