enercisizkaldimanne bide abla o jel çok işe yarıyor, sana ekstra verdilerse nerden daha çok çıkıyorlarsa oraya koyun. O böcekler o jeli yiyip ölüyor diğerleri de o böceklerin ölüsünü yiyip ölüyor diye biliyorum. İlaçdan sonra bir aktifleşiyorlar sanki daha çok çoğalmış gibi gözüküyor ama öyle değil, yaklaşık bir ay içinde komple bitiyorlar sadece bittikten sonra dikkat et tekrar evine girip çoğalmasınlar. Temizliği zor ben ilaçtan sonra her yeri dip köşe temizlemiştim fırının içinden ocak gözünün içinden çamaşır makinesinin alttaki kapağının içine kadar cesetleri çıkmıştı. Yani öldüklerinden emin olunca bi güzel dip köşe temizlik yap. Ölü oldukları için korkma Çek süpürgeye gitsin. Ben 1 yıl oldu ilaçlatalı bidaha çoğalmadılar şükür. Arada bir banyoda gördüm tek tük gördüğüm gibi peşlerine düşüp öldürdüm. Öyle yani İnşeAllah biterler yoksa çok lanet şeyler