emirinannesiiiiiiiiii Merhabalar arkadaşlar ben doğumdan hemen sonra adet oldum 1aydır adet olmadım normalmi bu durum
Alpismom emirinannesiiiiiiiiii merhaba canım. Valla ben dahil burada 10 kişiye yakın arkadaş aynı durumdayız. Nedendir bilinmez. 6 ay önce doğum yaptım 2 aydır düzenli olıyordum bu ay olmadım bir hafta geçti. Neden bilmiyorum hamileliğime de ihtimal veremiyorum ama Allah’ın işine karışılmaz bilemiyorum ne kadar korunma olsada. Düşündükçe olamıyorum kafayı yiyecem
Dunyamsensn2008 emirinannesiiiiiiiiii Aslında normal bi durum 1 yıla kadar olmaya biliyorsunuz gebelik şüpheniz yoksa eğer veya düzensizlikler yaşayabilirsiniz
Thesra emirinannesiiiiiiiiii ilk bir kaç sene böyle düzensizlikler yaşanması normal diye biliyorum siz yinede bir ara doktorunuza gidince danışın ama
TalihKusu emirinannesiiiiiiiiii canım aynenn geçen ay oldum bu ay gecikti olmadım yani hamile olamam doğru düzgün şey bile etmiyoruz hahahah bebeğim sağ olsun 5.ayi yaşıyoruz bizde
Aselimm23 Alpismom benimdi öyleydi 6 ay önce doğum yaptım bir buçuk ay kananam vardı sonra iki kez adet oldum bu ay bi hafta kadar gecikti çok şükür dün oldum bende hamile olmaktan korktum doğumdan sonra nirmalmis böyle şeyler iki uc ay olmayan varmış
yenianne27 Aynı durum bnde de var bende şurda durayım post üstte kalsın canım bende 47. Gün adet oldum sonraki takip eden ayda olmadım emziriyorum onun etkisinden olabilir diyorlar bilemiyorum
Didem01 Ben de Doğum sonrası çabuk oldum. Olduğum tarihten tam bir ay sonra yine oldum. Emzirirken değişebileceğini söyledi doktorum. Ben 2 aydır düzenli oluyorum maalesef🙈😭☺️
Alpismom Aselimm23 bende korkuyorum test yaptım negatif çıktı ama yok yani bekliyorum stres oldum iyice aşırı sistim sinirlerim çok gerildi insallah oluruz tez vakitte
Alpismom Thesra yani çoğu kişi aynı durumdayız. İki ay tam aynı günde oldum bu ay bekledikçe daha da gecikiyor. ☹️
Sehers emirinannesiiiiiiiiii hemen düzene girmeyebilir hamilelik şüpheniz yoksa hiç stres etmeyin daha da gecikir.