Kızlar merhaba kardeşim nişanlı seneye yazın evlenecek inşallah. Geçen hafta mobilya bakmaya gittik sürekli zam geliyor diye şimdiden taksitle başlayıp seçip alayım dedi ama çok pahalıydı mecburen alacağız zaten. Eniştemde şimdi düğün mevsimi pahalı olur kışın alın daha uyguna gelir demiş anneme. A nemde bekleyelim dedi ama bilmiyorum böyle birşey varmı kışın fiyatlar değişirmi sizce mobilyacı eşleri olanlar baksa yorumlarınızı bekliyorum kızlar. 🙏