Kızlar bebeğim 2.5 aylık aptamil mama kullanıyoruz. Normalde 4 saatte 120 veriyordum artık yetmediğini gözlemlediğim için 150 ye çıktım bugğn denemeye başladım mama ölçek kağıdında 3 aylık bebek için 24 saatte 5 kez 150 ml diyor. Ben şuan 150 ye geçtiğim için 24 saatte beş kez versem olurmu acaba beslenme aralığı çok mu fazla iki aylık bebek için