Yabrukus ben kalın tulum almıştım daha rahat ve sıcak oluyor. Astronot tulumlar var onlardan alabilirsiniz çok kullanışlı oluyor. Alırken 6 Yada 9 aylık alın ama ben 9 aylık aldım 25 günlükken kullanmaya başladım bebeğim 65 günlük 1 ay sonra küçücük gelir kullanamam diye düşünüyorum 🤔