Bebişiminde oyleydi ozellikle sabahlari balgamli oksurugu oluyordu 1 hafta boyunca kahvaltisinin yaninda ılık ıhlamur içine pekmez koyup icirdim.
Bir karisim var herkes oneriyor zaten sarimsakli zeytinyagi ben aksam ustu yapip beklettim sonra yaginida ayagina surmeden hafif ılıttım uzerinede corap giydirdim oyle uyuttum bir kac aksamda boyle yaptim
İlacsiz atlattik cok sukur