yamacmomss https://mutluresim.com/images/2023/09/04/nmRgio.jp kızlar 4 aylık erkek bebeğim var bezinden bundan vardı ney acaba bilen var mı
Bebisss03 Hangi marka bezi kullanıyorsunuz bizde de çıkıyor bazen çok altını ıslatmışsa ya da uzun süre bez kalmışsa terlemişse. Bezin içindeki parçacıklar büyük ihtimalle
Asyabuse Onlar bezin içinde var çişi tutuyorlar çok yaptıysa bi yerden patlamıştır o da tenine yapışmıştır. Pedlerde de aynısı var nerden mi biliyorum bir gün çantamda ped varmış görmişim atmışım makineye bi açtım her yer bunlarla dolu 😂😂😂