Öncelikle herkese merhaba 😊 ben sezaryen olalı bugün tam 2 ay oldu ama kanamam hala devam ediyor bazen gelmiyor bir kaç gün bazende geliyor bundan 1 hafta önce adet kanaması gibi devam etti 7 gün sonra kesildi 1 hafta şimdi gene başladı kanama nedeni ne olabilir acaba?