Woman35 Kızlar yenidoğan bebeğinizi biberonla beslerken nasıl tutuyorsunuz ? Yani mesela emzirirken tam yan dönük tutuyoruz ya kucakta biberonla beslerken tam sırtüstü değil de yan mı çeviriyoruz genzine kaçmasın diye tam olarak nasıl oluyor ?
Woman35 Alparslansmother tam yan yatırıp mı veriyoruz biberonu ? Ya ben birinden gördüm bebeği sırtüstü yatırıp içiriyordu sorayım dedim