ankarahanimefendisi banka işi sıkıntılı . Bulunduğunuz bölgede yoksa altına yönelin derim . Gr olarak alın altını , en az değer kaybeden altındır . Muhakkak kuyumcu vardır . Doları çekmek istediğinizde de çok çok zor çekiyorsunuz , bozdururken zaten makastan çok deger kaybına uğruyor.