Bursa97 Demek ki hazir degil cocugunuz, biraz daha zaman verin bence sizin icin de onun icin de suan zorlayici olur. Her cocuk ayni yasta bezi birakacak diye bir sey yok. Ben oglumun bezini biraktirmadan 15/20 gun once surekli anlatmistim neler yapacagimizi. Kakasini da gostermistim bezliyken korkmasin daha sonrasinda diye. Klozetini de hep cevresinde tuttum ki en azindan varligina alissin diye, kaka/cis yapinca da hadi gel neneye gonderelim bunu sen sifona bas dedim. Simdi olmasa bile tekrar basladiginiz da fikir olur belki🙏