Nesli92 Kızlar selam; Hangi balıkları tüketiyorsunuz ? Kızım 16 aylık . Biraz önce Çupra aldım. ( adeti 80 tlymiş ben şok ) Aldıktan sonra internetten bakayım dedim , Dip balığıymış. Dip balığı olduğu için vermemeyi düşünüyorum? Ne yapayım sizce
LaMamaDellaCicala Nesli92 yani ver birsey olmaz derim bisey olir cocugjna bilemedim bizimki her turlusunu yiyor. ben dibine ustune bakmiyorum ton baligi bile veriyorum
Ogulluana Nesli92 6 aydan beri verdim.sardalya,palamut,deniz levreği kullanıyorum. Somon doktorum onermedi
Ysgl26 Levrek çupra lüfer mezgit bunlar hep dip balığı. Hamsi istavrit sardalya palamut verebilirsiniz bebeğinize..
Nesli92 LaMamaDellaCicala ya işte dip balıklarında daha fazla metal oluyorya, o yüzden vermeyin diyorlar. Zaten ne kadar yiyecek ki kızımın yemekle arası hiç yok. 3 lokmada olsa vitaminini alsın diye aldım.
yagmurkokusu_ Levrek çipura somon verdim ama şuan balık sezonu değil bizim buralarda benimde canım aşırı istiyor tadı ağzıma geliyor ama yook hiçbir yerde
Melekhnm Nesli92 7 8 aylardan beri çupra alır yapar yediririm 23 aylık oldu , geçen de Migros’tan aldım taze taze gelmişt bi sorun yaşamadım sadece yoğurt vermedim o gün