Sila_alasirt Hanımlar🤗 benim kızım 1 hafta sonra tam 10 aylık oluyo emiyo ama öyle çok değil yemek yediği için bazen hiç emmiyo yani. ödemim çok fazla😥doğumdan dolayı😮💨 ödem kürlerinden yapan varmı içinizde 🙄 bide neler yaptınız yaptıysanız eğer😇