Milanbebek Annesütü buzdolabında (buzlukta değil) kaç gün bekleyebilir. Benim doktorum 24 saat diyor. Dr Osman Gönülal 24 saat diyor. Sizler ne diyorsunuz?
evva17_ Milanbebek 3 gün bekleyebilir. Tabi her seferinde ekleyeceğiniz süt diğer sütünüzle aynı ısıda olmalı ancak o şekilde birleştirip buzluğa atabilirsiniz. Yani sağdığınız her sütü farklı kaplarda dolapta biriktirip, en son aynı isidayken birleşme yapmanız gerekir
Begonvil__ Milanbebek ben her sağdığım sütü ayrı ayrı koyuyorum dolaba. 3 gün dolapta durabilir diye söylemişti ebe. Ben gün icinde veriyorum üç gün beklemiyor
Milanbebek Süt toplayıcı ile diğer memeden gelen sütleri biriktirip veriyorum. Buzluğa atacak kadar çok çıkmıyor. Aynı gün hepsini verecek kadar az da değil. Bebeğin emmesi iyi şükür
Milanbebek evva17_ böyle yapmazsam nolur. Ben sıcak sütü dolaptaki soğuk sütün üzerine direk ekliyordum
evva17_ Milanbebek bozulabilir benim bir iki kere başıma geldi. Süt isitinca kesik kesik oldu. Sonra emzirme eğitiminde bu şekilde yapmam gerektiğini söyledi
Mummyy20 Kızlar peki , farklı günlerde dondurduğumuz sütü buzluktan çıktıktan sonra birleştirebilir miyiz? Bebeğim 130-140 ml süt içiyor biberonla. Sağınca 60 ml anca çıkıyor. İkisini birleştirsem olur mu acaba?