Hobbalayarim Kızlar bebeğim 10 aylık. Bugün güzel bi mercimek çorbası yapıp içirmek istiyorum. Gazdan çok korkuyorum biraz gazlı bi bebek. Sizden tavsiye istiyorum “ kimyon “ haricinde ne kullanabilirim ?
S123mrv Hobbalayarim ben mercimeği soğan patatesle pişirmeden ayrı kaynatıp köpüğünü ayırıyorum suyunu değiştiyorum sonra tekrar çorba yapıyorum o asitli suyu gitmiş oluyor