Kızlar ilk 8 ay çok memeye düşkün bi oğlum vardı arada da mama veriyordum günde iki kez. Şu an 10.5 aylık ek gıda da alıyor ama son 1.5 aydır emmeyi bıraktı. Sizce geri döndürebilir miyim memeye ? Çünkü göğüsümü sıktığımda sütüm az da olsa geliyor hala. Sizin bebekleriniz emmeyi nasıl bıraktı ve eğer geri döndürdüyseniz neler yaptınız