Asgl merhabalar, Bursa’da Serhat Özdemir’e gidiyorum. Biz hiç gaz sorunu bşle yaşamadık desem yeridir. Serhat beye 1,5 Aylıkken gaz sorunuyka gittim bir damla ile gaz bitti resmen. Sonrasında şurup takviyesiyle 3. Ay sonu gaz sorunumuz çözülmüştü. 2 hafta falan zorlık yaşadık. Bana da arkadaşım gaz için önerdi. Sindirim sisteminde gerçekten iyi bir doktor. 2,5 aylık olana kadar karın gurultusu, hafif sebepsiz hırıltı vardı tam 2,5 aylık oldu kakasında yeşil bişi gördüm attım direk alerji dedi. Bize golden goat için instagram maması tavsiye etmem evolvia deneyin dedi. Ama bütçe olarak zorlayacağı için raporlatmak istediğimi söyledim. Kendisi özel muayenehane olduğu için yapamadı ve bizi özel hastanede bir dr arkadaşına yönlendirdi. Muayene sonrası mamamız raporlandı. Aptamil pregomin syneo kullanmaya başladık. Hırıltı ve gurultu kesildi mama değişince ortalama 2 hafta içinde. Şuan yem yeşil yapıyor kakasını normal diyor. Mamayı yemediği için pekmezle veriyorum muhtemelen ondan kaynaklanıyor dedi. Bugün de ek gıdaya başladık adım adım gidicez. Çok ilgili bir dr ne zaman arasam açar, ne zaman yazsam döner. Bana ilk dediği şey sorun ne kadar saçma olursa olsun muhakkak yaz ara veya geldiğinde sor annelikte yenisin öğreneceksindi. Ve güvenimi tam anlamıyla kazandı. Online çalışıyor mu bilmiyorum ama isterseniz kliniği arayıp sorun. Oğlumun adı Artun Alp 🌸